Hírek

 

Rendezvény faipari cégeknek

A Synergroup Konzorcium két kiemelt partnere a FALCO Zrt. és a LIGNOMAT Kft. közös rendezvényt szervez faipari cégeknek. A konferencia, melynek témája a fa- és bútoripari cégek profitabilitása lehetőséget biztosít szakembereink, valamint a vállalkozás-fejlesztés területén szerzett tapasztalataink bemutatására is.

A 2015. június 04-i rendezvényen résztvevők hasznos információkat és életszerű tapasztalatokat kaphatnak a nyereségesség és a cégek fejlesztési lehetőségeinek összehangolásáról, a profit képzésről, és a cégek hosszú távú nemzetközi versenyképességének lehetőségeiről.

A konferencia előadói a szakma hiteles képviselői a gazdasági élet és a vállalati gazdálkodás területéről.

A rendezvény egy különleges helyszínen Szombathelyen, a NAIK Erdészeti Tudományos Intézet Kámoni Arborétum ökoturisztikai és látogatóközpontjában kerül megrendezésre különleges vendéglátással.

Új szolgáltatásunk a termelés menedzsment

Az elmúlt időszakban, a több mint 15 új, a termelő iparágazatban ügyfelünknél szerzett tapasztalatok és igények alapján elindítottuk a termelés menedzsment szolgáltatásunkat. A folyamat során a vállalkozások termelési potenciálját és a valós termelési adatait határozzuk meg és hasonlítjuk össze. Feltárjuk a termelést akadályozó tényezőket és azok elhárítására javaslatot adunk. A termelés költségeinek meghatározását is vállaljuk, melynek eredményeként a termékek vagy szolgáltatások önköltsége ismerté válik, így ez az információ nagyban járul hozzá a cég sikerességéhez és a termék prioritások meghatározásához. A termelés menedzsment szinergiáit tekintve, így hasznos és egyben nagyon fontos információkat szolgáltat a gazdálkodás és a marketing területek fejlesztéséhez, pontosításához.

Üzletkötés és komplex vállalkozásfejlesztés

Tisztelt Partnereink!
A Pannon Gazdasági Hálózat Egyesület és a Synergroup Pannonia Gazdaságfejlesztő Konzorcium tisztelettel meghívja Önt és munkatársait a 2014. december 10-én, Szombathelyen megrendezésre kerülő ”Üzletkötés és komplex vállalkozásfejlesztés” című rendezvényre.

A rendezvény helyszíne: 9700 Szombathely, Bartók Béla körút 39., Hotel Claudius

A rendezvény célja a vállalkozások piaci versenyképességének és hatékonyságának erősítése, a 2014-2020-as pályázati időszak üzleti lehetőségeinek megismerése, illetve a Synergroup Pannonia vállalkozásfejlesztési program tevékenységének a bemutatása.

A rendezvény részletes programját az alábbi linkre kattintva megtalálja. PROGRAM ÉS JELENTKEZÉSI LAP

Kérjük, részvételi szándékát a szintén mellékelt jelentkezési lap kitöltésével legkésőbb 2014. december 7-ig jelezze, a megadott elérhetőségeken.
Köszönöm megtisztelő figyelmét!

Üdvözlettel:
Csabai Renáta
Projekt menedzser
Pannon Gazdasági Hálózat

Duna Régió 3. EU Stratégiai Fórum

Rendkívül büszkék vagyunk arra az előrelépésre, melyet a Pannon Gazdasági Hálózat munkájának elismeréseként a közelmúltban elértünk.

A Duna Régió 3. EU Stratégiai Fórumán, Bécsben, június 27-én, a Steinbeis Europa Zentrum és a PBN stratégiai együttműködési megállapodást kötött. A partnerség célja, hogy írásban is megerősített módon, formálisan is kifejezzék a felek együttműködési szándékukat a Duna-menti térségekben technológiai transzfer hálózat létrehozására, működtetésére.

2013-ban Steinbeis 145 millió euró árbevételt realizált kutatás-fejlesztési és innovációs szakértői munkákból és tanácsadásból, 1,700 alkalmazottat foglalkoztatva, 3.500 alvállalkozóval és 700 egyetemi professzorral.

A Maribori Egyetem szintén partnerként jegyezte a megállapodást.

Elkötelezetten fogunk dolgozni azon, hogy minél több eredményt, lehetőséget hozzon ez az együttműködés a régiónknak és partnereinknek.

Új arculatvilág

Elkészült a Synergroup új arculatvilága, amelyben még nagyobb hangsúlyt fektettünk az új szolgáltatásaink bemutatására és új ügyfeleink figyelmének felkeltésére. Az új kiadványunk rámutat arra, hogy még nagyobb lendülettel, még nagyobb lelkesedéssel és szenvedéllyel állunk régi és új ügyfeleink rendelkezésére, amennyiben továbbra is fejlődve, megtakarítva, valamint hatékonyabban működve szeretnék a vállalkozásuk bevételeit növelni, napjaink gazdasági verseny-helyzetében.

Gazdálkodási audit

A Synergroup Konzorcium immár több mint egy éves működési tapasztalataira alapozva változásokat eszközölt, annak érdekében, hogy még hatékonyabban, még több elégedett ügyfelünket, segítsük és fejlesszük a versenyszférában.

A szolgáltatásainkat gazdálkodási audittal egészítettük ki, amely lényegre törő helyzetképet mutat a szervezet pénzügyi helyzetéről, fejlesztési lehetőségeiről. A folyamat során a könyvelés, a kontrolling, az adózás, és a pénzügyi folyamatok hatékonyságának vizsgálata által adunk helyzetképet a vállalkozás számára. A szolgáltatás második fázisában egyedi javaslatokat tesz a pénzügyi terület jobb áttekinthetőségének, használhatóságának érdekében.

Kamarai tagok fejlesztése

A Synergroup Konzorcium 2014 május 5-én új, Vas megyében meghatározó szerepbe lépett a vállalkozás-fejlesztések területén. A vállalkozásfejlesztő cégcsoport partnerségi megállapodást kötött a Vas Megyei Kereskedelmi és Iparkamarával. A két fél megállapodott abban, hogy a kamara alapküldetéseként megfogalmazott tevékenységeket kiegészítve, a vas megyei vállalkozások számára olyan szolgáltatásokat nyújtsanak, amelyek hozzájárulnak azok versenyképességének megtartásához és fejlesztéséhez. A Synergroup Konzorcium első lépésként az önkéntes, kiemelt kamarai tagok fejlesztésében vesz részt.

Kamarai tagok fejlesztése

A Synergroup Konzorcium az év végéig egyedülálló és kiemelkedő ügyfélbázist alakított ki. A 2013 év második felében, 52 szerződött partnerünk lett, amelyeknél mintegy néhány hónap lefutása alatt 155 személyes adatfelvételt, auditot bonyolítottunk le, amelynek eredményei alapján szintén ennyi, személyes prezentációt is tartottunk az eredményekről.

Külön öröm számunkra, és büszkeséggel tölt el minket, hogy cégeink eredményesen, az ügyfeleink mintegy 60%-ánál további megbízást kaptak a vállalkozások tovább fejlesztésében.

Audit szolgáltatások

A Synergroup szolgáltatások piaci bevezetése márciusban indult. Az eddigi tapasztalataink, visszajelzések rendkívüliek, és bizonyítják elképzelésünk megfelelőségét.

Alig egy hónap alatt 50 céggel ismertettük meg egyedülálló ajánlatunkat, és a megkeresett cégek közel fele azonnal szerződést kötött.

Összességében a vállalkozások 80%-a pozitívan állt a lehetőséghez. Célunk, hogy újabb partneri kör bevonásával elégedett és szolgáltatásainkra hosszú távon is alapozó további partneri kapcsolatokat alakítsunk ki.